søndag 12. oktober 2008

Enig!

Akkurat det samme reagerte jeg veldig kraftig på i fredagens Grosvold (kosvold?). Koth var midt inne i setning, så ble hun tvert avbrutt av Grosvold med nevnte setning. Mista litt piffen, og har satt Grosvold på lista programmer som ikke det skal brukes tid og energi på. Jeg er glad i Are Kalvø, men det at han fikk utbrodere seg seg såå mye i programmet irriterer meg. Kjøpt og betalt? For å promotere boka om norske filmsitater. Ikke vet jeg, men jeg har i allefall bestemt meg for å gå som bøssebærer neste søndag. Flere som skal gå?

6 kommentarer:

Ellen Walnum sa...

Jeg fikk ikke sett Grosvold på fredag, kanskje det var like greit.....
Reagerer forferdelig når jeg leser hva hun gjorde. Koht kom med en meget viktig kommentar. Jobben min er å sørge for at barn av psykisk syke og rusmiddelavhengige blir godt ivaretatt når mor eller far er innlagt eller i behandling i klinikken der jeg er ansatt. Det er så mange barn som akkurat nå går og gruer seg til jul!!

Britt Åse sa...

Jeg har sett Grosvold en halv gang, og sluttet så med det. Det skurret så ille at jeg ikke orket. Jeg har respekt for Grosvold som journalist og jeg føler at hun nå er presset inn i en form som gjør henne ... mindre enn hun egentlig er.
Huff.

Sine sa...

Jeg skal ikke være bøssebærer, men er hjertens enig med deg når det gjelder Gorsvold. Det er ikke første gang en slik avbrytning skjer, men jeg blir like overrasket og irritert hver gang. Jeg har egentlig et bedre bilde av den dama enn det hun gir meg her, og derfor er det ekstra skuffende. Jeg skiftet kanal og det er heller ikke første gangen.

FY!

Lykke til som bøssebærer. Flott!

Unknown sa...

Ja hun irriterte meg grundig der ja. Jeg pleier ikke å se på det programmet, da det er ett eller annet med henne som jeg ikke klarer. Men elsker Koht, så jeg måtte bare høre på henne. Ble ganske provosert ja. Hun fikk jo ikek sagt det viktige, med at en MÅ skille mellom et glass vin til maten, og det med så mye at barn merker forskjellen. For å si det kort. Dette føler jeg er veldig vikitg. Mine foreldre har alltid hatt vin til festmiddager og øl til julematen. Men det hadde bare 1 øl.. ikke 10. Og jeg har aldri sett mine foreldre fulle som barn, men har lært masse om vin og kulturen rundt denne. Dette tror jeg er veldig viktig.

Unknown sa...

Det er snart bare promotering og reklame for alskens TV-programmer, nye plater og bøker inni programmet. Koht klarer å snakke for seg selv, blant annet i A-Magasinet.
Senkveld på TV2 er også ganske morkent i kanten, det er helt avhengig av hvem som er gjester. Gi meg Parkinson på SVT, han er egentlig på BBC. Gamle Parky får folk til å si ting om seg selv de ikke hadde trodd de ville si. En dyktig journalist med hjerte og stor intuisjon. Men han er gammel og hadde sikkert blitt satt på bakrommer i reasearch-gruppa i nevnte kanaler.

Anonym sa...

Vet dere hva jeg er lei av? Denne forbanna helgenstatusen vi har gitt alkohol. Nå skal jeg vel passe meg for fundamentaliststatus og stempel som gledesdreper og hykler (jeg tar meg gjerne et glass brunbørst eller en øl, men sjelden mer enn en enhet), men alkohol kan vi egentlig godt bare forby.