søndag 7. desember 2008

7 desember!


To utmerkelser på samme dag! Rødmer her jeg sitter. Røsslyng og Lene på Lillehammer. Tusen takk! Det var veldig hyggelig og en smule flaut med rosende ord. Det er det vel alltid.
"Denne bloggen investerer i og tror på NÆRHET- nærhet i rom,
tid og forhold! Disse bloggerne er usedvanlig sjarmerende og søte, og formålet er å finne og å være venner. De er ikke opptatt av utmerkelser og selvhevdelse.
Vårt håp er at når båndene på disse utmerkelser er kuttet, vil enda flere vennskap ha forplantet seg. Vær vennlig å gi litt ekstra oppmerksomhet til disse! Gi denne utmerkelsen til åtte bloggere, som igjen må velge seg åtte nye.
Inkluder denne teksten på utmerkelsen deres."
Jer er innom maange blogger i løpet av dagen, så å finne åtte som utmerker seg er vanskelig.
Røsslyng og Lene får utmerkelsen tilbake. Rett og slett fordi de fortjener det.
Ellers vil jeg sende utmerkelse til;
Alle gode skrivere.
Nå pynter vi pepperkakehus... Det går unna kan dere si. Litt i munnen, litt på huset.

10 kommentarer:

hildeG sa...

Tusen takk :)
Jeg tror de åtte jeg leser oftest allerede har fått denne.

Røsslyng sa...

Takker og bukker! :)
Ser du fikk det til likevel med klippe lime sage banke :o) Jeg så kommentaren(e) litt vel seint og forklaringen min var sikkert ikke forståelig anyway...
(er uhyggelig klønete med pcgreier)

Kos deg med pepperkakehuspyntespiserier!
Så langt som til baksten er jeg ikke kommet ennå, har først 3 bursdager å ta meg av i uken som kommer og først når det er gjennomført kan jeg tenke julebakst

Britt Åse sa...

Så koselig, Solfrid! Nå skal jeg se om jeg kan få satt den inn hos meg, da :-)

solfrid sa...

3 bursdager! Gratulerer til alle tre!
Vi tar desember heeelt med ro. Blir noget kvalm av all shopping som foregår; det er satt rekord i år også. Får vi aldri nok av ting?? Får ikke unger nok leker?

Kommer ikke til å bake så mye. Har ei honningkake på planen denne uken. Lykke til med bursdager!

Britt Åse sa...

Herre ... jeg glemte å takke.
Tusen takk!

Sine sa...

Tusen takk, Solfrid!

Røsslyng sa...

Det er ikke mye jeg henger med på shoppingkarusellen jeg heller men mann, sønn og stesønn må jo nesten få både pakke og kake på dagene sine ;)
Julekomersdritten gjør at jeg får hele jula i vrangstrupen, og jeg merker jeg pynter mindre og mindre. Ikke orker jeg å henge med på kjøpekjøret heller...
Ha en avslappende og koselig førjulstid!

Unknown sa...

Næmmen så koselig!! En award! Jøsses så gøy!!

Rita Hogefeld sa...

Hehe. Du har fått en til. Ligger i bloggen min.

God advent :)

Ellen Walnum sa...

Takk og bukker, nikker og neier:-)