onsdag 11. februar 2009

Egil Olsen er fra Fredrikstad

Ikke det at fotball er så gøy, men man får jo med seg når det skjer noe her hjemme i andedammen. At gamlekællen fikk seier mot Deuchtland er vel ikke så ille? Grættis!


Forøvrig synes jeg Storberget begynner å bli vel sjanglete i sine uttalelser. Lurer på om de leker "hale på grisen"? Bind for øya og ei tavle med ymse forslag?
Personlig er jeg imot all pynting med religiøse symboler på politiuniformen. Samme hvor varmt det enn kan bli på kjøkkenet? På kjøkkenet?! Storberget da. Mente vel et helt annet sted? Som av religiøse hensyn han ikke turde å nevne.

For sikkerhets skyld; bruken av religiøse hodeplagg er regulert.

2 kommentarer:

Marit sa...

Ja, gratulerer til Fredrikstad med en fotballseier! Jeg er den første til å innrømme at fotball ikke er min interesse, men vi satt nå og så på TV2 i går når de viste reprisen av målet. Jeg har sansen for Drillo, for han er mannen mot strømmen ;-)

Storberget ja, han vet vel snart ikke hvem ben han skal stå på. Vingling er bare fornavnet. Jeg synes at enten på de tillate alle religiøse symboler eller ingen, for de kan jo ikke bare tillate hijab og ikke turban. Men helst ingen etter min mening. Hadde det ikke vært for religionen, så hadde denne verden vært et fredeligere sted ;-)

Vigdis i Romerikshaven sa...

Nå er jeg rimelig religiøs, men likevel tvilende til hijab og annet til politiuniform, selv om det norske forsvaret har innført det, og politiet i Storbritannia.

Fotball: Heia Fredrikstad og hele Østfold! (3/4 østfoldblod i meg, ja.)