mandag 27. oktober 2008

Brun og fin

; håper jeg, da. Har nå skrubbet, tørker og smurt meg inn med bli-brun-i-en-fei fra Dove. Nå er jeg lei av kremer som svettes av overleppa hver gang jeg stasher meg opp. Ergo; fest på lørdag - da starter vi i dag. Blir det gulsott, så ser vi det tidlig. Blir jeg brun, skal jeg ikke sette meg på toget med alle mine penger. Og knitre.

Hallgrim Berg skal forøvrig drikke kaffe med bilselgeren og sier i en kommentar til Aftenposten; - Akkurat nå sitter jeg og skriver et innlegg til Aftenposten. Etterpå skal jeg ut og drikke kaffe med bilhandleren. Vi ler av historien begge to, og det gjør alle de andre som er involvert i saken her på Ål også, sier Berg til Aftenposten.no.

Har dere tro på at dette hadde skjedd en hvit mann med knitrende lommer full av penger? Nei. Selv om Hallgrim bedyrer så, er jeg ikke med på den. Mohamoud Farah Haji-Aye ler ikke; Hudfargen min er svart. Men det er lov å tenke før man skriver i avisen. Gjør det neste gang, Hallgrim.

8 kommentarer:

hildeG sa...

Har dere tro på at dette hadde skjedd en hvit mann med knitrende lommer full av penger?


... kanskje hvis han hadde hatt lusekofte ;-)

solfrid sa...

Da får det bli lusekofte på lørdag; hvis denne selvbruningskremen skulle slå til skikkelig og jeg er i siget med penger og knitring =D

Får håpe Hallgrim holder seg unna Særp i helga.

Ellen Walnum sa...

Pssst....den der Dove saken har jeg brukt og det ble faktisk ganske bra:-).......men heldigvis ikke så "bra" at jeg var redd for å knitre med sedler på toget:-)

solfrid sa...

Ellea; når kommer brunfargen? Jeg er redd for å våkne opp med skikkelige skjolder en morgen. Husker så godt min barndoms Pizbuin - etter å ha prøvd den som 12-åring . Det var skjolder det :-O

Sine sa...

Så herlig temavandring i teksten din her, Solfrid. En fryd å lese!

Sine sa...

Og gode poeng, naturligvis. (Men det var jo opplagt.)

Britt Åse sa...

Den der Hallgrim-historien er vel noe av det mer hakesleppende jeg har lest i det siste.

Håper du husket å vaske deg grundig i håndflatene etter smørelsen, Solfrid. Hahahaha! for eller så *fnis!*

solfrid sa...

Pene og rene hender, Britt Åse.