mandag 17. november 2008

Glam på Gressvik?

Hå-hå, ikke denne jenta, nei. Men jeg jo bare følge opp Hagen på Hytta, TurboLotte, ellea og Villrose.

*Dagens leppestift/lipgloss: Kiss in a Tube by Lypsyl
*Dagens duft (parfyme/lotion/shampoo/hva enn du dufter av): Head and Shoulders
*Dagens sko: Grove vintersko fra Viking
*Dagens smykker: Hm, ingen i dag. Gifteringen er for liten
*Dagens bok (altså den du leser nå): Hvis Gud vil - Niccolò Ammanti
*Siste reise du var på (innenlands/utenlands): Hamar
*Siste nettsted du var innom før denne bloggen: Gardens North
*Siste te/kaffe du drakk: Evergood filtermalt
*Siste CD du hørte på: Death Magnetic - Metallica
*Siste film du så: DVD med Frost; vår kjære engelske politimann
*Siste avis du leste: Vårt Land på nett
*Siste setning du sa: Seks, seks, seks, ja. (vi diskuterer romertall i heimen i kveld)
* Tre ting i veska/sekken: Dagbladet, sokker og lommebok


Da kan man ut i fra dette konstatere at det er langt mellom glam og Solfrid. Snusfornuftig, bleik og lukter rart.

7 kommentarer:

Ellen Walnum sa...

Hihi....dette her har visst blitt en farsott blandt de hagegale:-)

hildeG sa...

Hehehe
Ser ut som om vi er omtrent like glamorøse, Solfrid.
Hmm
lurer på om jeg skal pønske ut et meme eller hva det heter om hva jeg faktisk kunne tenke meg å vite om folk ;-)

Villrose sa...

Søren! Du slår meg :-(

Røsslyng sa...

Ikke mye jåleri her heller...

solfrid sa...

Det heter meme. Det har jeg lært meg i dag. Siger sakte inn her, se.

hildeG sa...

Siger sakte inn her og, men jeg har tatt sjansen og laget mitt eget hagegale meme i dag... hehe. Spørs om det slår an noe særlig...

Anonym sa...

Solfrid - jeg utfordrer deg på HildeG sitt hagememe. ;)